DO KASY SUMA: 0,00 zł
Pytania i odpowiedzi

1. Kiedy wyślecie paczkę z moim zamówieniem?

Zamówienia wysyłamy zazwyczaj do 48h od zaksięgowania płatności.


2. Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Przesyłki trafiają do klientów zwykle w ciągu 1 - 2 dni roboczych od opuszczenia naszego magazynu (czas dostawy zależy od przewoźnika).


3. Czy mogę odebrać moje zamówienie osobiście w waszej firmie?

Tak. Zamówione produkty można odebrać osobiście w naszym sklepie stacjonarnym w Warszawie.
Informację o tym że zamówienie jest już gotowe do odbioru wyślemy za pomocą wiadomości e-mail i sms.


4. Jak mogę sprawdzić, czy produkt jest dostępny?

Na stronie każdego produktu umieszczona jest informacja o jego dostępności.
W razie wątpliwości mogą Państwo potwierdzić dostępność danego produktu kontaktując się z nami mailowo lub telefonicznie pod numerem 537 476 852.


5. Czy będąc konsumentem mogę zwrócić zamówiony towar?

Tak. Zgodnie z prawem klient będący konsumentem ma 14 dni na zwrot nieużywanego towaru bez podania przyczyny.
Zapraszamy do zapoznania się ze stroną zwroty i reklamacje.


6. Czy dokonując zakupu na firmę mogę zwrócić zamówiony towar?

Niestety nie oferujemy takiej możliwości.


7. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Niestety nie. Zamówienia przyjmujemy wyłącznie poprzez stronę naszego sklepu internetowego oraz wiadomości wysłane na naszą skrzynkę mailową sklep@smart-deco.pl


8. Czy do złożenia zamówienia muszę posiadać konto w sklepie Smart Deco?

Nie. Do złożenia zamówienia na stronie smart-deco.pl nie wymagamy posiadania konta w naszym sklepie.


9. Czy mogę zwrócić produkt przesyłką pobraniową?

Niestety nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Więcej szczegółów znajduje się w zakładce Zwroty i Reklamacje.


10. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Informację o statusie zamówienia wysyłane są na adres mailowy podany w zamówieniu.
Status można sprawdzić też po zalogowaniu się w zakładce "Twoje Zamówienia".


11. Dlaczego nie otrzymałem e-maila z informacjami dotyczącymi mojego zamówienia?

Możliwe że w trakcie składania zamówienia wpisany został błędny adres e-mail, lub wiadomość trafiła do folderu SPAM w Państwa skrzynce mailowej.


12. Czy sprzedawane w waszym sklepie balony są już napełnione helem?

Nie. Napełnianie balonów helem to dodatkowa, płatna usługa.

13. Czy napełniają Państwo balony helem?

Tak. W naszym sklepie stacjonarnym w Warszawie oferujemy usługę napełniania balonów helem.


14. Czy można zakupić Wasze produkty w sklepie stacjonarnym?

Tak. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego sklepu stacjonarnego w Warszawie :) .

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium