Aby zapewnić Państwu poczucie bezpieczeństwa oraz pełne zadowolenie z zakupów,
stworzyliśmy Regulamin, który pozwoli na zapoznanie się z warunkami zawierania transakcji w naszym sklepie.
Akceptacja poniższych warunków dotyczy wszystkich zamówień i jest konieczna w celu dokonywania zakupów
w naszym sklepie internetowym.

1. Zawarcie umowy.

Produkty przedstawione na stronie naszego sklepu nie stanowią prawnie wiążącej oferty,
są jedynie niewiążącym katalogiem internetowym.

Złożenie zamówienia z koszyka w naszym sklepie skutkuje wysłaniem do Kupującego
wiadomości e-mail ze szczegółami złożonego zamówienia.
Umowa sprzedaży zostaje zawarta wraz z otrzymaniem przez Państwa kolejnego e-maila, zawierającego potwierdzenie realizacji zamówienia.

Umowa sprzedaży zostaje zawarta ze sprzedającym Smart Deco Paweł Wieczorek,
ul. Warszawska 31F, 05-311 Aleksandrówka, NIP: 822-220-75-27.

Do czasu wniesienia pełnej płatności za zamówienie, towar pozostaje własnością sklepu.
Czas na opłacenie zamówienia przez Kupującego wynosi 7 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Po przekroczeniu tego terminu, nieopłacone zamówienie zostanie anulowane.

2. Płatności.

W naszym sklepie mogą Państwo skorzystać z następujących metod płatności:

– Płatność przelewem – nr konta: 59 1140 2004 0000 3502 6989 4863
– Płatność za pomocą platformy online Przelewy24.pl
– Płatność za pobraniem
– Płatność gotówką przy odbiorze
– Płatność kartą płatniczą przy odbiorze

Do każdego zamówienia otrzymają Państwo od nas rachunek (paragon lub fakturę VAT).

Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań,
wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez
Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

3. Wysyłka zamówień.

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówiony towar dotarł do Państwa jak najszybciej.
Zamówienia wysłane są zgodnie z informacją zawartą w opisie produktu, zwykle jest to do 48h od zaksięgowania Państwa wpłaty.
Wysyłki realizujemy w dni robocze pn.-pt. do godziny 17.00.

Oferujemy poniższe formy wysyłki zamówionego towaru:

– przesyłka kurierska DHL po przedpłacie: 13,99zł (czas dostawy to zwykle 1-2 dni od dnia wysyłki)
– przesyłka kurierska DHL za pobraniem: 18,99zł (czas dostawy to zwykle 1-2 dni od dnia wysyłki)
– przesyłka paczkomatem Inpost po przedpłacie – 8,99zł (czas dostawy to zwykle 1-3 dni od dnia wysyłki)
– przesyłka Paczka Pocztowa ekonomiczna po przedpłacie –  13,99zł (czas dostawy to zwykle 3-5 dni od dnia wysyłki)
– dla zamówień powyżej 250zł przesyłka jest bezpłatna

Zalecamy weryfikację fizycznego stanu przesyłek oraz otwieranie ich w obecności kuriera/dostawcy!
W przypadku, gdyby dostarczone towary okazały się być uszkodzone w transporcie,
prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tego faktu dostawcy i poinformowanie nas o tym mailowo.

4. Odbiór osobisty.

Zamówiony towar mogą Państwo odebrać osobiście w naszym sklepie.
Informacja o skompletowaniu zamówienia i możliwości osobistego odbioru towaru przekazywana jest za pomocą wiadomości e-mail
oraz wiadomości sms wysyłanej na numer telefonu podawany w trakcie składania zamówienia.
Nasz punkt w Warszawie mieszczący się pod adresem ul. Sienna 86 lokal 118  jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 12.00-18.00
oraz w soboty w godzinach 10:00-14:00.
Odbiór osobisty jest bezpłatny.

5. Reklamacje.

Bardzo zależy nam na naszych Klientach, dlatego też dokładamy wszelkich starań,
by w 100% byli zadowoleni z zakupów w naszym sklepie.

W przypadku stwierdzenia wad lub uszkodzeń zakupionych produktów,
prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym poprzez wiadomość e-mail lub telefon.
Do zgłoszenia mailowego mogą Państwo dołączyć zdjęcie reklamowanego towaru,
znacząco przyśpieszy to proces reklamacji.

Reklamowane produkty mogą Państwo dostarczyć osobiście do naszego punktu
w Warszawie przy ul. Siennej 86/118 lub bezpłatnie przysłać je za pomocą kuriera DHL
(prosimy o wcześniejszy kontakt w celu wygenerowania listu przewozowego).

Wszelkie reklamacje rozpatrujemy w ciągu 10 dni.

6. Zwrot towaru.

W naszym sklepie mają Państwo 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
Towar powinien być odesłany do nas w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu i nie może nosić
jakichkolwiek śladów używania.
Do zwracanego towaru prosimy dołączyć kopię dowodu zakupu i pismo z odstąpieniem od umowy sprzedaży.
Zwrot należnej kwoty nastąpi w terminie do 14 dni od daty złożenia pisma z odstąpieniem od umowy sprzedaży.
Prawo zwrotu obejmuje wyłącznie konsumentów i nie dotyczy ono przedsiębiorców.

7. Polityka Prywatności
Polityka prywatności sklepu znajduję się na stronie http://smart-deco.pl/polityka-prywatnosci